Retur- og refusionspolitik

Retur- og refusionspolitikken er forskellig for EU-lande og ikke-EU-lande. Find mere information nedenfor.


Retur- og refusionspolitik for EU-lande

Denne retur- og refusionspolitik gælder for alle EU-lande: Danmark, Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien og Sverige.

Nedenfor kan du finde alle nødvendige oplysninger om annullering og returnering af dine ordrer samt refusion og håndtering af beskadigede ordrer. Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice.

Fortrydelsesfrist for returnering

Du har 30 kalenderdage til at returnere en vare fra den dato, du modtog den.

Bemærk venligst, at vi af hygiejnemæssige årsager ikke kan modtage returvarer vedrørende fødevarer (kaffe, te, sirupper osv.). Også produkter tilpasset dig er ikke berettiget til returnering.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den.

Din vare skal være i den originale emballage.

Forsendelsesomkostninger ved returnering af varer i fortrydelsesperioden

Hvis du ønsker at annullere din ordre og returnere de bestilte varer i løbet af 30 dages fortrydelsesperiode, bedes du starte returneringsprocessen ved at kontakte vores kundeservice: [email protected].

Gratis returforsendelse er tilgængelig fra følgende lande:

  • Finland, Tyskland

Returforsendelsesomkostninger på 55 DKK vil blive pålagt ved returnering fra alle andre EU-lande:

  • Danmark, Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Estland, Frankrig, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Nederlandene, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien og Sverige.

Start med at kontakte vores kundesupport på [email protected]. Returforsendelsesomkostningerne på 55 DKK vil blive trukket fra tilbagebetalingsbeløbet, når vi har modtaget din retur.

Uafhentede / ikke-leverede pakker

Hvis pakken returneres til os som uafhentet/ude af stand til at levere på grund af forkerte kontaktoplysninger, fratrækkes et ekstra returgebyr. Gebyret bestemmes af fragtfirmaets gebyr for returforsendelsen, altid mindst 99 DKK. Hvis du ønsker, at vi sender pakken igen, vil du blive opkrævet for yderligere porto for det samme beløb som i den oprindelige ordre.

Beskadigede / defekte / forkerte varer

Hvis du har modtaget beskadigede, defekte eller forkerte varer, beklager vi dette! Vi sørger for et produktbytte eller sender et nyt produkt for egen regning. Start med at kontakte vores kundeservice kundesupport , så sørger vi for, at de nye produkter bliver sendt til dig hurtigst muligt.

Tilbagebetalinger

Når vi modtager din(e) returnerede vare(r), inspicerer vi dem og giver dig besked om, at vi har modtaget din(e) returnerede vare(r). Vi giver dig straks besked om status for din refusion efter at have inspiceret varen.

Hvis din returnering godkendes, vil vi igangsætte en refusion til dit kreditkort (eller originale betalingsmetode). Eventuelle returneringsomkostninger vil blive trukket fra tilbagebetalingen.

Du vil modtage kreditten inden for et bestemt antal dage, afhængigt af din kortudsteders politikker. Normalt tager dette 2-3 hverdage.

Instruktioner for returnering

Start med at kontakte vores kundesupport, før du returnerer varer

Start med at kontakte vores kundesupport, så giver vi dig yderligere returvejledning og instruktioner til pakning af varerne. Når vi har modtaget din retur, refunderer vi dit køb.

Bemærk venligst, at den returnerede vare skal være ubrugt og i original stand. Hvis produktet eller produktpakken ikke er i original stand, kan vi desværre ikke tage imod returneringen. Bemærk også, at returpolitikken ikke gælder for fødevarer (f.eks. kaffe) eller produkter, der er skræddersyet til dig.

Du kan finde mere information om bestilling af varer på vores leveringsbetingelser side.


Retur- og refusionspolitik for alle ikke-EU-lande

Denne retur- og refusionspolitik gælder for alle lande uden for EU.

Fortrydelsesfrist for returnering

For ordrer leveret uden for EU er der generelt ingen fortrydelsesfrist eller returmulighed. Start med at tjekke med vores kundesupport, om det er muligt at arrangere en returnering.

Bemærk venligst, at vi af hygiejnemæssige årsager ikke kan modtage returvarer vedrørende fødevarer (kaffe, te, sirupper osv.). Også produkter tilpasset dig er ikke berettiget til returnering.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den.

Din vare skal være i den originale emballage.

Forsendelsesomkostninger, skatter og afgifter ved returnering af varer i fortrydelsesperioden

Hvis det er muligt at arrangere returnering, skal du være opmærksom på, at du for alle lande uden for EU er ansvarlig for at sørge for returforsendelsen samt omkostningerne ved returnering. Brug venligst en leveringsmetode, der inkluderer pakkesporing til din returnering. Hvis din returnering ikke når os, og der ikke er nogen sporing tilgængelig, kan vi ikke refundere dit køb.

Du er også ansvarlig for eventuelle skatter og afgifter, der er betalt ved modtagelse af leveringen, samt for alle skatter og afgifter, der opkræves hos os, når vi modtager din retur.

Hvis pakken returneres til os som uafhentet/ude af stand til at levere på grund af forkerte kontaktoplysninger, fratrækkes et ekstra returgebyr. Gebyret bestemmes af fragtfirmaets gebyr for returforsendelsen, altid mindst 350 DKK. Hvis du ønsker, at vi sender pakken igen, vil du blive opkrævet for yderligere porto for det samme beløb som i den oprindelige ordre.

Beskadigede / defekte / forkerte varer

Hvis du har modtaget beskadigede, defekte eller forkerte varer, beklager vi dette! Vi sørger for et produktbytte eller sender et nyt produkt for egen regning. Start med at kontakte vores kundeservice, så sørger vi for, at de nye produkter bliver sendt til dig hurtigst muligt.

Tilbagebetalinger

Når vi modtager din(e) returnerede vare(r), inspicerer vi dem og giver dig besked om, at vi har modtaget din(e) returnerede vare(r). Vi giver dig straks besked om status for din refusion efter at have inspiceret varen.

Hvis din returnering godkendes, vil vi igangsætte en refusion til dit kreditkort (eller originale betalingsmetode).

Du vil modtage kreditten inden for et bestemt antal dage, afhængigt af din kortudsteders politikker. Normalt tager dette 2-3 hverdage.

Instruktioner for returnering

Start med at kontakte vores kundesupport, før du returnerer varer

Start med at kontakte vores kundesupport, så giver vi dig yderligere returvejledning og instruktioner til pakning af varerne. Når vi har modtaget din retur, refunderer vi dit køb.

Bemærk venligst, at den returnerede vare skal være ubrugt og i original stand. Hvis produktet eller produktpakken ikke er i original stand, kan vi desværre ikke tage imod returneringen. Bemærk også, at returpolitikken ikke gælder for fødevarer (f.eks. kaffe) eller produkter, der er skræddersyet til dig.

Du kan finde mere information om bestilling af varer på vores leveringsbetingelser side.

Indkøbskurv
Din indkøbskurv er tom